Przełomowa aplikacja dla branży funeralnej

Zarządzaj firmą funeralną szybciej i łatwiej, zyskaj więcej czasu, miej wszystko pod kontrolą.

Od 25 lat prowadzę

sieć firm pogrzebowych

Branżę funeralną znam od podszewki. To rodzinny biznes przekazywany z pokolenia na pokolenie. Mamy swoje sposoby i tradycje, które ułatwiają prowadzenie firmy, jednak do tej pory nie wykorzystywaliśmy potencjału nowoczesnych narzędzi. 

Właśnie dlatego razem ze specjalistami z dziedziny technologii stworzyliśmy aplikację, która jest dopracowana dokładnie pod to, co jest potrzebne w tej pracy. Nie musimy zgadywać, co jest ważne dla klienta, wiemy to — my też jesteśmy klientem. Gdy robisz coś dla siebie, robisz to najlepiej. To najpewniejsza gwarancja jakości.

Pozdrawiam,

Robert 

"

Skorzystaj z naszych rozwiązań i ułatw sobie pracę w branży funeralnej. Zaufaj technologii i zoptymalizuj procesy.

Silenta jest narzędziem dla przedsiębiorców oraz pracowników branży funeralnej. Dzięki niej zarządzanie firmą stanie się prostsze i bardziej efektywne. Zamów prezentację aplikacji i zobacz, co może zmienić.

Kierują nami wartości
  • rodzina
  • profesjonalizm
  • empatia

Oprogramowanie dla firm pogrzebowych

Odkryj oprogramowanie dla branży funeralnej, dzięki któremu zarządzanie firmą stanie się łatwe jak nigdy dotąd.

Poznaj funkcjonalności oprogramowania

Co zyskujesz dzięki aplikacji?

Dojrzała branża, świeża perspektywa

Branża funeralna jest jedną z najstarszych, najważniejszych, ale też najbardziej wymagających działalności. Unowocześniliśmy i usprawniliśmy pracę po to, aby mieć więcej czasu prywatnego. Silenta to narzędzie, które pomoże Ci efektywniej prowadzić biznes.

FAQ

  • 1. Jak działa Silenta?
    vvv

    Silenta to oprogramowanie Internetowe, które pracuje na serwerze. Użytkownik może uruchomić je z poziomu przeglądarki i obsługiwać na każdym urządzeniu. Wszystkie informacje przechowuje w bezpiecznych bazach danych. Nie wymaga instalowania. 

  • 2. Czy mogę za darmo wypróbować oprogramowanie?
    vvv

    Tak. Udostępniamy wersję demo w zależności od interesującego Cię pakietu. W celu uzyskania dostępu prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego. 

  • 3. Jak wygląda wdrożenie oprogramowania w firmie?
    vvv

    Firma po zakupie wybranego pakietu subskrypcji otrzyma na wskazany adres e-mail dane dostępowe do konta z ustalonym wcześniej adresem URL. Po zalogowaniu się należy skonfigurować system. Raz przeprowadzona konfiguracja pozwala na intuicyjne i bezproblemowe korzystanie z aplikacji.

    Przy zakupie, oprócz prezentacji pełnego zakresu funkcjonalności systemu, firma otrzyma dostęp do filmów instruktażowych, które w pełni pomogą przejść proces konfiguracji. W razie pytań prosimy o kontakt. Oferujemy wdrożenie systemu w firmie. 

  • 4. Czy możecie dopasować system do mojej firmy?
    vvv

    Tak. System w pewnych obszarach pozwala na indywidualne dopasowanie funkcjonalności. Zapraszamy do skontaktowania się z nami, jeśli jesteś zainteresowany/a wdrożeniem nowych lub używanych szablonów, wzorów dokumentów lub klepsydr.

  • 5. W jaki sposób rozliczać się za subskrypcję?
    vvv

    Korzystanie z aplikacji działa na zasadzie SaaS (ang. Software as Service) i polega na miesięcznych opłatach z góry za subskrypcję wybranego pakietu. Po zaakceptowaniu regulaminu można korzystać z aplikacji. 

  • 6. Czy mogę zmienić wybrany pakiet?
    vvv

     
    Tak. Można zmienić pakiet na inny. Zmiany będą widoczne od kolejnego okresu rozliczeniowego. 

  • 7. Co stanie się z moimi danymi, gdy zrezygnuję z subskrypcji?
    vvv

    W przypadku zakończenia współpracy dane będą przechowywane jeszcze przez 90 dni. Po tym terminie, jeśli Pan/Pani nie odnowi swojej subskrypcji, konto wraz z danymi zostanie trwale usunięte. 

  • 8. Czy przechowywane dane są bezpieczne?
    vvv

    Aplikacja umieszczona jest na serwerach wyposażonych w podwójne dyski twarde i zasilacze. Ponadto system wykonuje pełną kopię bazy danych 2 razy dziennie, którą możemy odzyskać do 5 dni wstecz. Przechowywane dane są w pełni zabezpieczone przed utratą. Hasła dostępu są zawsze szyfrowane bezpiecznym szyfrem jednostronnym, dzięki czemu nikt, włącznie z administratorami Silenty, nie jest w stanie ich odczytać. 

  • 9. Urnomat 24h - co to jest i jak działa?
    vvv

    Urnomat to innowacyjne urządzenie do godnego przechowywania, odbioru oraz wydawania urn z ludzkimi prochami. Został on zaprojektowany z myślą o współpracy krematoriów z firmami pogrzebowymi

    Urządzenie przystosowane jest do tymczasowego przechowywania od 1 do 8 urn, na potrzeby płynnej współpracy między krematorium, a firmami pogrzebowymi. Krematorium po wykonanym spopieleniu zwłok, dostarcza urnę z prochami wraz z dokumentacją bezpośrednio do urządzenia w dowolnym dla siebie czasie, nie przekraczając ustalonego terminu. Firma pogrzebowa i krematorium wymieniają się danymi dostępowymi w celu otwarcia skrytki na urnę.

  • 10. Jak i gdzie zamontować Urnomat?
    vvv

    Urządzenia przystosowane jest do montażu na zewnątrz jak i wewnątrz pomieszczeń. Jest w pełni odporne na warunki atmosferyczne. Jego montaż zalecany jest na wylewce betonowej lub gotowym fundamencie, co zapewnia łatwość wykonania i stabilność instalacji. Proces montażu jest prosty i szybki, a wszystkie niezbędne instrukcje krok po kroku dostarczane są wraz z urządzeniem, co umożliwia samodzielną instalację bez potrzeby angażowania specjalistów.

Sprawdź pakiety

Wybierz pakiet, aby dowiedzieć się więcej.
    • Light
    • 199 zł netto/miesiąc
    • Moduł krematorium
    • Dokumentacja
    • Komunikator wewnętrzny
      Ułatwia komunikację międzyoddziałową oraz usprawnia przepływ informacji między pracownikami a właścicielem.
    • Zadania
      Automatyczne tworzenie zadań przypisanych do konkretnej sprawy. Możliwość przypisania zadań dla konkretnych pracowników. Aplikacja pozwala na powiązanie zadań ze sprawami wcześniej wprowadzonymi do systemu.
    • Aplikacja mobilna
      Zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i pozwala na zarządzanie biznesem z każdego miejsca na świecie. Przydatna tak samo dla właściciela, jak i pracownika. Ułatwia kontakt z klientami i pracownikami, pomaga w uporządkowaniu zleceń.
    • Raporty i statystyki
    • Kalendarz
    • Harmonogram odbiorów i odwozów
    • Fakturowanie
      Wystawianie faktur i specyfikacji dla pogrzebu, ekshumacji lub prosektorium. Praktycznie zautomatyzowany i zaprojektowany proces dla branży pogrzebowej, który pozwala na oszczędność czasu i uniknięcie błędów. Wystawienie faktury jednym kliknięciem. Ewidencja KP/KW, możliwość wystawiania i wysyłania faktur cyklicznych, generowanie pliku JPK.
    • Magazyn
      Umożliwia dodanie produktów do magazynu wraz ze zdjęciami, określenie kategorii produktu, ustalenie cen zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie go do magazynu i wydanie przy pomocy dokumentów PZ, WZ, MM i RW. Zawiera opcję inwentaryzacji oraz tworzenia nowych kategorii. Automatycznie wystawia PZ i WZ od razu po dokonaniu transakcji. Obsługa wielu magazynów.
    • Itnegracja z Urnomat 24h
    • Integracja z Terminal PrintTracker
    • Max liczba użytkowników aplikacji
      2
    • Dopasowanie i wdrożenie systemu
      wycena indywidualna
    • Plus
    • 379 zł netto/miesiąc
    • Moduł krematorium
    • Dokumentacja
    • Komunikator wewnętrzny
      Ułatwia komunikację międzyoddziałową oraz usprawnia przepływ informacji między pracownikami a właścicielem.
    • Zadania
      Automatyczne tworzenie zadań przypisanych do konkretnej sprawy. Możliwość przypisania zadań dla konkretnych pracowników. Aplikacja pozwala na powiązanie zadań ze sprawami wcześniej wprowadzonymi do systemu.
    • Aplikacja mobilna
      Zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i pozwala na zarządzanie biznesem z każdego miejsca na świecie. Przydatna tak samo dla właściciela, jak i pracownika. Ułatwia kontakt z klientami i pracownikami, pomaga w uporządkowaniu zleceń.
    • Raporty i statystyki
    • Kalendarz
    • Harmonogram odbiorów i odwozów
    • Fakturowanie
      Wystawianie faktur i specyfikacji dla pogrzebu, ekshumacji lub prosektorium. Praktycznie zautomatyzowany i zaprojektowany proces dla branży pogrzebowej, który pozwala na oszczędność czasu i uniknięcie błędów. Wystawienie faktury jednym kliknięciem. Ewidencja KP/KW, możliwość wystawiania i wysyłania faktur cyklicznych, generowanie pliku JPK.
    • Magazyn
      Umożliwia dodanie produktów do magazynu wraz ze zdjęciami, określenie kategorii produktu, ustalenie cen zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie go do magazynu i wydanie przy pomocy dokumentów PZ, WZ, MM i RW. Zawiera opcję inwentaryzacji oraz tworzenia nowych kategorii. Automatycznie wystawia PZ i WZ od razu po dokonaniu transakcji. Obsługa wielu magazynów.
    • Itnegracja z Urnomat 24h
    • Integracja z Terminal PrintTracker
    • Max liczba użytkowników aplikacji
      6
    • Dopasowanie i wdrożenie systemu
      wycena indywidualna
    • Pro bestseller
    • 489 zł netto/miesiąc
    • Moduł krematorium
    • Dokumentacja
    • Komunikator wewnętrzny
      Ułatwia komunikację międzyoddziałową oraz usprawnia przepływ informacji między pracownikami a właścicielem.
    • Zadania
      Automatyczne tworzenie zadań przypisanych do konkretnej sprawy. Możliwość przypisania zadań dla konkretnych pracowników. Aplikacja pozwala na powiązanie zadań ze sprawami wcześniej wprowadzonymi do systemu.
    • Aplikacja mobilna
      Zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i pozwala na zarządzanie biznesem z każdego miejsca na świecie. Przydatna tak samo dla właściciela, jak i pracownika. Ułatwia kontakt z klientami i pracownikami, pomaga w uporządkowaniu zleceń.
    • Raporty i statystyki
    • Kalendarz
    • Harmonogram odbiorów i odwozów
    • Fakturowanie
      Wystawianie faktur i specyfikacji dla pogrzebu, ekshumacji lub prosektorium. Praktycznie zautomatyzowany i zaprojektowany proces dla branży pogrzebowej, który pozwala na oszczędność czasu i uniknięcie błędów. Wystawienie faktury jednym kliknięciem. Ewidencja KP/KW, możliwość wystawiania i wysyłania faktur cyklicznych, generowanie pliku JPK.
    • Magazyn
      Umożliwia dodanie produktów do magazynu wraz ze zdjęciami, określenie kategorii produktu, ustalenie cen zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie go do magazynu i wydanie przy pomocy dokumentów PZ, WZ, MM i RW. Zawiera opcję inwentaryzacji oraz tworzenia nowych kategorii. Automatycznie wystawia PZ i WZ od razu po dokonaniu transakcji. Obsługa wielu magazynów.
    • Itnegracja z Urnomat 24h
    • Integracja z Terminal PrintTracker
    • Max liczba użytkowników aplikacji
      15
    • Dopasowanie i wdrożenie systemu
      wycena indywidualna
    • Light
    • 199 zł netto/miesiąc
    • Plus
    • 379 zł netto/miesiąc
    • Pro
    • 489 zł netto/miesiąc
  • Light
  • 199 zł netto/miesiąc
  • Plus
  • 379 zł netto/miesiąc
  • Pro
  • 489 zł netto/miesiąc
    bestseller
Moduł krematorium
Dokumentacja
Komunikator wewnętrzny
Komunikator wewnętrzny Ułatwia komunikację międzyoddziałową oraz usprawnia przepływ informacji między pracownikami a właścicielem.
Zadania
Zadania Automatyczne tworzenie zadań przypisanych do konkretnej sprawy. Możliwość przypisania zadań dla konkretnych pracowników. Aplikacja pozwala na powiązanie zadań ze sprawami wcześniej wprowadzonymi do systemu.
Aplikacja mobilna
Aplikacja mobilna Zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu i pozwala na zarządzanie biznesem z każdego miejsca na świecie. Przydatna tak samo dla właściciela, jak i pracownika. Ułatwia kontakt z klientami i pracownikami, pomaga w uporządkowaniu zleceń.
Raporty i statystyki
Kalendarz
Harmonogram odbiorów i odwozów
Fakturowanie
Fakturowanie Wystawianie faktur i specyfikacji dla pogrzebu, ekshumacji lub prosektorium. Praktycznie zautomatyzowany i zaprojektowany proces dla branży pogrzebowej, który pozwala na oszczędność czasu i uniknięcie błędów. Wystawienie faktury jednym kliknięciem. Ewidencja KP/KW, możliwość wystawiania i wysyłania faktur cyklicznych, generowanie pliku JPK.
Magazyn
Magazyn Umożliwia dodanie produktów do magazynu wraz ze zdjęciami, określenie kategorii produktu, ustalenie cen zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie go do magazynu i wydanie przy pomocy dokumentów PZ, WZ, MM i RW. Zawiera opcję inwentaryzacji oraz tworzenia nowych kategorii. Automatycznie wystawia PZ i WZ od razu po dokonaniu transakcji. Obsługa wielu magazynów.
Itnegracja z Urnomat 24h
Integracja z Terminal PrintTracker
Max liczba użytkowników aplikacji
2
6
15
Dopasowanie i wdrożenie systemu
wycena indywidualna
wycena indywidualna
wycena indywidualna

Urządzenia, które ułatwią Twoją pracę

Urnomat

Urnomat 24h to innowacyjne urządzenie przystosowane do tymczasowego przechowywania od 1 do 8 urn, co wpływa na usprawnienie współpracy między krematorium a firmami pogrzebowymi.

Jakie korzyści daje Urnomat 24h? 

Dostępne 24h na dobę urządzenie umożliwia odbiór bądź odwóz urny wraz z dokumentacją bez żadnych ograniczeń czasowych. Elastyczność w procesie logistycznym, jaką wprowadza Urnomat, znacząco usprawnia organizację pracy oraz zapewnia większą efektywność.

Urnomat 24h a oprogramowanie Silenta

Urnomat może zostać zintegrowany z oprogramowaniem Silenta, za którego pośrednictwem możliwe jest otwarcie skrytki na urny. Dostęp powiązany jest bezpośrednio ze zleceniem kremacji, a zarządzanie nim odbywa się poprzez aplikację mobilną lub drukarkę do etykiet. Funkcjonalność ta zapewnia bezpieczny i łatwy dostęp do wielu urnomatów firm współpracujących z krematorium.

 

Urządzenia, które ułatwią Twoją pracę

Terminal PrintTracker

Jest to urządzenie obsługiwane przy pomocy aplikacji mobilnej Silenta, dedykowane pracownikom terenowym.

Jakie korzyści daje Terminal PrintTracker?

Jego główne zadanie stanowi obsługa zleceń kremacji, w tym odbiorów ciał i odwozów urn. PrintTracker zintegrowany z drukarką termiczną umożliwia drukowanie samoprzylepnych etykiet.

Terminal a oprogramowanie Silenta

Znaczne usprawnieni procesu identyfikacji i zarządzania zleceniami kremacji. Urządzenie dysponuje także skanerem kodów QR wykorzystywanych w systemie.

Czas na przełom! Zamów prezentację online oprogramowania

Silenta zmienia możliwości zarządzania i życie na lepsze. Umów się na prezentację i sprawdź pełne możliwości oprogramowania!